Kızlar günaydın ☺️ çok korkuyodum suyum gelince anlamıycam diye 😃 sabah ezanı sesine uyandım içimde garip bi hisle. Sonra tuvalete kalktım tekrar yattım o an sıcak sıcak bi şeyler aktı allah allah dedim acaba su mu 🤓 kalktım gittim tuvalete böyle çiş yapar gibi hafif ıkındıkça daha tazyikli geldi. Böyle renksiz çiş gibi değil hafif yapışkan gibiydi. Doktoru aradım hemen dedim böyle böyle tamam suyun gelmiş gel yatışını yapalım dedi. Duşumu aldım fönümü çektim hazırlandım tam kahvaltı ederken doktor aradı nerdesiniz diye, dedim kahvaltı ediyoruz 😃 ne kahvaltı mı, etmeseydin keşke falan dedi güldü. Öyle kalktık geldik. Suyum gelmeye devam ediyo ama hiç açılmam yokmuş sancım da yok 😒 ne yapabilirim açılma için merdiven falan çıkayım mı dedim doktoruma, artık yapabileceğin bi şey yok yatıp serum yiyeceksin dedi 🙁😒 dua edin kızlar sağlıkla gelsin bi an önce. Herkese sağlıklı doğumlar 😍.