sabahları kahvaltı ya bol peynirli tost şeklinde ya da erken kalkmışsam klasik ( peynir zeytin yumurta domates salatalık ) kahvaltı şeklinde oluyor.
öğlenleri tavuklu salata veya az çorba ile yoğurt - makarna / yoğurt - az sebze yemeği gibi ya da en kötüsü peynir, domates, biber, maydonozlu küçük bi sandiviç yiyorum.
bazen öğleden sonra bir muz veya iki mandalina yiyorum.
akşamları da tavuk, balık veya sebze yemeği, çok üşenmişsem makarna gibi bol yoğurtla yiyorum.
öğle veya akşam yemeklerinde asla ekmek yemezdim, hala da yemiyorum.
akşam yemeğinden sonra genelde meyve yiyorum,mandalina elma ayva üzüm , bazen yanına ceviz, kuru incir, ya da az kabak çekirdeği gibi..
kıymalı yemekleri tüketeniyorum, tiksinti geldi o yüzden köfte gibi şeyler yiyemiyorum. bir de tatlılara karşı yine tiksintim var halbuki çok severdim 😕
su çok içemiyorum, elimde şişe ile geziyorum ki su içmeyi ihmal etmeyeyim .. çocuğum susuz kalmasın diye dikkat ediyorum ama bazen 2 litreyi bile bulmuyor içtiğim 😕😕