Zynp1016 Bu rapor 10 günlük falan alınmıyor mu ılla 37 ye kadar mı almak lazım bugun doktora 10 günlük istedıgımı soyledım bana dedı ki öyle olmuyor ya 37 ye kadar alacaksın yada şimdi çalışmaz verecegız dedi
tgbasaritas Zynp1016 o sekilde verilmiyor direk dogum iznine cikmaniz gerekiyor rapor isterseniz. Benim sancilarim cikti o zaman bile bana 5gunluk rapor vermemisti saglik ocagindan almistim
Busraemirr 37ye kadar çalışabilir raporu alın gücünüzün yetmediğini hissettiğinizde çalışamayacağınızı düşündüğünüzde gidip çalışamaz alın.hamilelik sürecinde kim neyin garantisini verebilir ki?istediğiniz zaman çalışamaz raporu alabilirsiniz 32den sonra.