230817gul Kacinci haftalardasınız kızlar bebislerin boy kilo gelisimi nasil..Ve bizz anneler ağırlasmaya basladik
Jear 230817gul suanda 33 haftadayim.31 haftalikken kontrolum vardi.2040 gram 45 cm di.Pazartesi kontrolum var.Bende agırlasmaya basladim.
Nurayemireymen Suan 33 haftaligiz simdiki kilosunu bilmiorm 27 haftalikken 1150kgdi ayin 6snda ultrason randevum var bakalim ozmn nekdar olmus :)
songul2020doruk 32+4 uz dün kontrolümüz vardı 2300 gram 45 cm boyu herse y yolunda çok şükür ufak tefek ağrılar dışın da allah herkese evladını sağlıcakla kavuştursun..
Hacer92 34hAftalığız 2 hafta once 1800 kilo 43cm boydu :) hanımlAr nstye ne zamandan sonra girmek gerekir?
Ebru25_badesuu Hacer92 benimde 32 de 1800 du .doktorunuz kilosu iyi dedi mi🤔🤔bana bisey demedi de terettutteyim.tabi sagligi herseyden onemli Allahin izniyle
230817gul Ebru25_badesuu bence normal anormal olsa doktor o zaman yorum yapardi icini ferah tut canim
ozguk 230817gul maşallah 🧿🥰 uyumlu demişti 27+1 di o zaman 3 haftanoluyor dimi 🥰😊 boyunu söylemedi hiç merak ediyorum
Jear 230817gul Bel agrim oluyor arada ama benim yururken bacagim zorluyor kalcama agri giriyor.Bende sırt agrisi daha cok oluyor
Jear 230817gul Benim 14 yasindada bir oglum var.14 yil sonra ikinci hamileligim.Ozamani unutmusum bile vakit cok cabuk geciyor.Hepimiz sag salim alalim insallah kucagimiza