Merhaba
Ben bundan 3 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum ve smdi tekrar hamileyim dün doktora gittim 6+3 günlük ultrosana göre ama geç döllenme olmuş 5+2günlük hamileyim şuan sadece gebelik kesesi gözüktü kesenin boyunu sormayi unuttm ama ultrason kagidinda gs 1.19 cm yaziyor kaç mm oluyor yada gebelik haftama uygunmu bu ölçü yardmci olurmsnz sizin nasildi