Fatmademet Merhaba kızlar 1 haftadır başım ve boynum ağrıyor parol kullanıyorum ama faydası yok😢bitkisel ne yapabilirim.hatfaya perşembe dogumum var.istifra edesim geliyor surekli
elmdmr Fatmademet canım aynenn sabah kalkınca bi başlıyo akşama kadarr yatmaya yakın geçiyo buz koy parol iç ben öyle yapıyorum canım birazda olsa rahatlatıyo ama her gün her gün bıktım
Tamam Fatmademet kolye takmayın sürekli bir türbent ile boynunuzu sarın saçınızı ıslak bırakmayın tam boynunuzun ağrıyan yerine ılık sıcak su torbası koyun. Aynı dert bende de var,geçmiş olsun.Türbent ile yaşıyorum ama çok faydası var .