Ulviyekhrmn02 bende istemiyodum ne olursa olsun aldırmayı düşünmüyorum dedim ..doktorum en azından olumsuz bişe olduğunda kendinizi hazırlarsınız dedi ..yaptırdım ve temiz çıktı çok şükür ama ummadığım yerden sorun çıktı iyi ki gittim diyorum..toplardamarda bi sorun tespit ettiler geçen 2li testte kalp rahatsızlığı şüphesiyle genetiğe gönderdiler kan aldılar bakalım 3 hafta sonra belli olcak inşallah düzelir..sende yaptırmalısın keşke dememek için ,önlem alınacak problemler de çıkabiliyo