Esma_Pinar02 Sevgili Anneler Merhaba. Dün akşamdan beri bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum. Belki çok vakit geçmedi ama eskiye oranla bu hissedemeyiş beni çok endişelendirdi. Benzer bi durum yaşayan var mı?
Dilanburak Esma_Pinar02 bende de oluyor doktor tamamen normal dedi bi kaç gün duyamaman bence evham yapma canım gebelik için sakıncalı bi durum soda iç çikolata ye hissedersin
Kayraruzgar Esma_Pinar02 bi sağlık ocağına git istersen canım ama uyuyo olabilir arada bendede oluyo geceden sabaha hissetmemek
Kayraruzgar Esma_Pinar02 çikolata yada meyve falan ye benim oğlum meyveye tepki veriyor mesela çikolataya bazen vermediği oluyo yedim hareket etmedi diye korkma diye söylüyorum.
H1z2a3 Esma_Pinar02 canım bnde de oluyor arada uzan ayağının altına birşeyler bırak ayakların biraz havda kalsın 10 dk öyle uzanırsan hissediyorsun yani bnm öyle oluyor onu yaparken de çikolata falan ye
Esma_Pinar02 Kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim cevaplarınız için. Endişelerim yersizmiş Allah'a şükür. Hareketli olmasına, tepki vermesine alıştığım için çok korkmuştum aksi olunca. Rabbime şükür hareketlendi. 🤲🤲🤲😌☺️🤗
Sirkencubin Esma_Pinar02 oyle durumlarda eger seker sorunun yoksa bir adet kesme seker al sol tarafina yat oyle olunca bebek hareket edermis. Doktorlar bunu oneriyor. Insallah bebegini saglikla kucagina alirsin.
Skbn01 Esma_Pinar02 canim bebek büyüdüğü için yeri daralıyor hareket kabiliyeti kısıtlanıyor. Uyuyor olabilir ama yine de korkuyorsan sağlık ocağına git kalp atışlarına baksınlar
Esma_Pinar02 Skbn01 Haklısın cnm. Neyse ki gerek kalmadı. Ne kadar endişeli bi anneymişim. 🤭 Kızımla diyalogumuz kopunca ben de duygusal olarak kopuverdim işte. Hayırla sağlıkla gelsin bebişlerimiz. 🤲
Esma_Pinar02 Sirin_beyza Hiç hissetmiyordum cnm. Eşime kaç defa dinlettim. Kalp atışının olduğunu söylese de içim rahat etmedi. Ama öğleye doğru Allah'a şükür tekrar hareketlerini hissetmeye başladım kızçemin. 🤲☺️
Skn23 Esma_Pinar02 bende bağlı günler hareketli bazı günler daha az hareket ediyor ama önemli olan bir iki kere de olsa hareket etmesi diye düşünüyorum . Sende çikolata ye ve meyve suyu iç sonra yat canım . Bekle bir iki küçük oynasa bile içini rahatlatır . Hergünü bir olmuyor onlarında
Fdle Esma_Pinar02 bende 29+4üm bugün sabahtan beri kızım çok az kımıldadı çok çok az ama varla yok arasında ve bende tedirginim aslında
Esma_Pinar02 Fdle İnşallah seninki de geçici bi şeydir cnm. Canını sıkma. Postun altına yazılmış yorumları bi dene istersen.
Fdle Esma_Pinar02 benim kızım normalde de çok tembel canım çok fazla hissetmem normalde de ama 2 gündür daha da azaldı gibi hareketleri
Utopika Esma_Pinar02 tatlı bir şey ye sol yanına uzan tek dikkatini hareketlere ver 1 saatte 6 kez hissetmiyorsan doktora git muhakkak