Arkadaşlar merhaba 36+5im bebeğim 3560 gram neden böyle kilo aldığını hiç anlamıyorum özel olarak yaptığım birşeyde yok her anne gibi bende bebeğimi normal doğumla dünyaya getirmeyi istiyorum şekerim falanda yok tüm tahlillerim temiz ama doktorum sezeryan öneriyor henüz çatıma da bakılmadı ister istemez üzülüyorum benim.gibi olan varmı yardımcı olur musunuz aklım çok karışık