Ayse-tatli ben tuo bebek işlemlerinden dolayı iki kere anestezi aldım ikisinde de asansörde uyanmıştım😊 tam senin uyanman gereken zamana göre ayarlıyorlar, ben şahsen başından beri sezeryan istiyorum normal doğum bana daha zor geliyor , anesteziyi de yarim isticem , anestezisiz yaptırdığım yumurta toplama dan sonra daha kolay toparladım çünkü anestezi beni biraz etkilemişti herkeste olmuyormuş benim baş ağrım çok olmuştu