Merhaba, iki gün önce ufak bi akıntı kanama arası bişey yaşadım ama çok değil peçeteyle silince gelecek kadar. Kasık ağrım da vardı ama kısa sürdü geçti. Ben yine de doktora gittim, bebek iyi ama kasılmaların var dedi doktor. Ağrım ve kanamam devam etmediği için hastanede kalmak istemedim (Çünkü Türkiye’de değilim ve burdaki hastanelere çok fazla güvenemiyorum). Ama bugün sürekli olarak kasık ağrısı yaşadım. Uygulamada 1. Trimesteri tamamladığım için ağrı olabileceği yazıyor ama sürekli olması normal mi? Ne yapmalıyım?