Hakbas2020 31 buçuk haftalığım ve doktorum artık devavit kullanmayı bırakabilirsin dedi sizler kullanıyo musunuz?
Kucugum51 34 haftalıgız hala kullanıyorum canım salı gunu kontrolümuz var ınsallah bızede bıraktırır😁😁
Songultombul123 Canim niye birak dedi ki.onu dogumdan sonra bile bitene kadar kullandiriyor doktorlar benim yengemede biraktirmis doktor erkenden cocukta vitaminsizlikten kas eksikligi oldu bacaginda doğduğunda. tedavi oluyor suan.