Görümcem iki doğumunu da Çınarlı da yapmış zamanında ve çok memnun . Hamile kaldığımda doktor açısından bir fikrim Yoktu onun tavsiyesiyle Ahmet seçkin önoğluna gitmeye başlamamıştık ve gerçekten çok ilgili bi doktor Şirinyer de kliniği biz kontrole kliniğine gidiyoruz doğum olacağı zaman çinarlı hastanesine direk gidicez .
bu hafta 37 oluyoruz hadi hepimiz için hayırlısı olsun kızlar