Sedef123_ SEVGi1990 ben kullanıyorum şuan 20 haftalığım. 12 haftalıktan beri kendisiyle kanka olduk. Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar rahat yattığımı hatırlamıyorum. Üstelik sürekli yan yatmamız gerekirken... Kesinlikle al derim. Benimki 5 nokta