Hekrorkltkt oldedi her dk doğacak diye bekleme canım yoksa vakit hiç geçmez. Ben hiç doğacak diye beklemedim iyiki kendi kendimi sabırsızlandırmamışım çünkü 42 haftalık iken doğdu kuzum
oldedi Seymaert akıntı çok oluyor ama 2haftadır öyle. başka bi değişiklik yok 🤷🏼♀️ ağrı sancı yok . kendimi dinlemekle kafayı bozdum😄 farketmediğim bişey varmı diye
Dera oldedi ayni sekilde, oynamiyo mu bu tontis dur bi dinleyim diyorum 😂😂😂 39+3 daha ayaklar gogsumun altinda hareket halinde. Az kaldi suniyi yada sezeryana dogru gidiyo bu is 🙄
ozgeakkaya 39+5 te beklemedeyim bende pazartesi kontrole gidicem tam 40+0 da doğumu suni sancı ile başlatmalarından korkuyorum 😕 İnşallah doğum kendiliğinden başlar bugün yarın🙏🏻Sizlerde sağlıcakla kucaklarınıza alırsınız inşallah🤲🏻❣️
Hekrorkltkt oldedi Evet sadece sancı ve nişan geldi. Sancım gelmese ertesi güne sunı sancı kararı alınmıştı
Semooshh 39+2 😁 hiçbir belirti bende de yok. Suniye sezaryene doğru gidicek sanırım. Hareketlerine dikkat etmeye çalışıyorum ama çok hissetmiyorum o tedirgin ediyo beni bu zamanlara kadar geldik devamında kolayca doğurmakta nasip olur inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻