kadernurr 13 ay önce doğum yaptım şimdi ikinciye hamileyim kendini sikmazsan sakin kalabilirsen çok rahat acısız olur muayenen merak etme utanılacak bisey yok temiz gidiyosan onlar günde kaç tane görüyo böyle düşün sadece işlerini yapiyolar ben devlette doğum yaptım ve sancim ve suyum geldikten sonra yaptilar ilk çatı muayenemi dediğim gibi sen ne kadar rahat olursan muayenen de o kadar çabuk biter🙏 sağlıkla kolayca al kucağına bebeğini inşallah 😍