Sevincakarsu Momyorgun furrum kullanıyorum ama diğerleri yok bende multivitamin kullanıyorum d3 damla 27+3 teyim
Seda_123 Momyorgun Valla kan ilacı ferrum değilde vegaferon kullanıyorum hamileligimin 3.ayında başladım 32 haftalığım hala devam ediyorum magnezyumu da doktorum ellerimde uyuşma olduğu için bi kaç gün önce verdi omegayı da bebek kilo alsın diye bi kaç gün önce verdi yoksa kullanmıyordum ve ayrieten devit 3 kullanıyorum 3.aydan beri ve decavit
Lsbebisim Yusufpoyraz Doktor bana da verdi 18 haftalığım bulantı kusma yapar diye korkuyorum yan etkisi yok dimi. Kiminde ishal veya kabızlık da yapıyor 🤔
Balimkiz Bende merak ediyorum bunu 24.hafta oldu hala kullanıyorum ne kadar daha kullancm bilemiyorum
bhs08 Gebeliğin başından beri geceleri yatmadan omega 3 içiyorum doktorum 1 gün magnezyum bir gün kalsiyum+D3 içmemi söyledi onun haricinde demir hapı hiç kullanmadım her ay hemogram baktırıyorum eğer düşerse başlıcam dedi doktorum birde karışık vitamin içiyorum her gün .. omega 3 ve kalsiyum için doğum sonrasıda devam edilcekmiş
Bilgeumay Ben 37+3 üm Hala demir, omega ve magnezyum kullanıyorum. Kafanıza göre bırakmayın kızlar, mutlaka doktorunuzun tavsiyesine uyun.
Bebisim_1208 Zeynepdefne23 doktorum bnada verdi ama kokusu çok ağır içemedim 3 kere fln içtim şükür kasılmak fln da hiç olmadi
Yusufpoyraz Lsbebisim ilk hafta gece hastaneliktim zaten😂 dışkın simsiyah oluyor ve her yemekten sonra direk tuvalete koşuyordum miğde kanaması olur diye çok korktum direk acile gittim ama normalmiş hala simsiyah
Bebisim_1208 Yusufpoyraz o ilaç bna yaramıyor ki😂😂günde üç tane alıyordum etkisi yoktu şuan serum veriyorlar
Aslihanfs Demir ilacı kahvaltıdan yarım saat önce, kahvaltıyla devit3 damla sonrasında imom balık yağı haftada iki de magnezyum 30.haftadayım 🙃