Mucizem_21 Ocakta dogum yapicam ve evimde daha önce hiç soba yakmadım bebek için soba kullanılmalı mı yoksa klima yeterli olur mu? Kimiside klima kuruluk yapiyo soba yak diyorlar ama bende soba hiç yakmak istemiyoruz sizler ne yapıyorsunuz?
Yagmur_9458 Mucizem_21 Cnm kalerifeli evim orta sıcaklıkta yakcm heryeri zaten belli bi ısıya gelince de öyle gidecek. Klima kullanmadm bilmyrum ama kuruluk yapmamasını istersen hava nem makinaları var bebegi yatırdıgn odaya alabilirsn suan indirimde var arastır bence 😊
Meltemkskn Mucizem_21 canım klima ciğerleri kurutur dikkat et sobada iyi degil diyorlar kalorifer yok mu?
nilly Mucizem_21 klima hem kurutur hem de klima mikrobu diye bişey var. Ama evin nerde önemli olan o. Antalyada falan oturuyosan bişey diyemem ama malesef ülkemizin biçok yerinde sobasız yaşanmaz. Doğalgaz yoksa sobanı kur. Üstüne de bi güğüm yada çaydanlık gibi bişeyle su koy sürekli. Mis gibi büyüsün bebişin sıcak sıcak.
Deletedmom0079 Mucizem_21 soba kullanıyorduk hamile kalmadan önce ama bebek olcağı için klima aldık gayet yeterli ve sobadan daha iyi çünkü bebeğin ciğerleri daha çok taze olcağı için sobadan çıkan duman veya zehirli gaz veyada en ufak mikrop bebeğe zararlı 🙏
bebekesen Şuan bizde soba kullanıyoruz benim düşüncem sobayla sürekli aynı sıcaklığı yakalayamayabilirsin aşırı sıcak oluyo bazen bazende soğuyo bence klima daha mantıklı onunla uğraşmak ta yok hem sobayla sürekli ilgilenmen gerekecek
07052019 Mucizem_21 ben klima kullanıcam mecbur. Doktora sordum buhar makinası vs alayım mı diye. Buhar makinasının zararlı olduğunu söyledi. Klima çalışan odada bir kabın içinde ağzı açık su olsun bittikçe yenile yeter dedi.
Galina Mucizem_21 ilk çoçuğum şubat doğumlu klima kullandık,yeni doğum yapan için hem daha rahat,sürekli ayne ısıda duriyo.Buhar makınesi almıştık.Şimdi ikinci doğumum nasıpse ocakta olacak ve yine klima kullanacaz .
canimoglum53 Mucizem_21 neredeyse anamiz babamiz dedelerimiz hep sobali evde buyumus allahin izniyle birsey olmaz insallah. Tabi ki klima daha mantikli geliyor rahatlik acisindanda. Dogum sonrasinida dusunmek lazim.. klimali odada su bulundur agzi acik olarak. Ben oyle yapiyordum kendim icin bile. Hatta evim kaloriferli ve her petegin altinda suyum vardir petek bile kurutuyor vallahi. Saglikla kucagina alirsin insallah canim