Bugün doktorum tarafından %90 erkek olabileceğini öğrendim kız olsaydı ismi hazırdı ama erkek olunca isimsiz kaldı ne kadar bebişimi hala kız hissetsemde ismi hazır bulunsun 😄 ilk isminde aren karar kıldık yanınada bir isim daha istiyoruz yardımcı olursanız 😊🙏🏻 Aren........ ne olsun 😄