Merhabalar 37 haftalık hamileyim 4 gün önce suyum geldi sanıp doktora gittim alttan muayne yaptı tabi kendimi kastım korkudan çok acıdı sonra su olmadıgını söyledi eve geldim kanamam oldu normalmiş doktor öyle dedi ama o muaybeden sonra çok belim agrımaya basladı yarım saatte bir agrı giriyor neden olabilir benim gibi olan varmı?