İyi akşamlar hanımlar 29+2 de doktora gittim bebeği 1800g geldi iki hafta ileri dedi ilk şeker yüklemesi normal çıktı bu artış şekerle ilgili olabilir dedi tekrar yükleme yapabilirim dedi kafam karıştı biraz🤔yaptırmayı düşünmüyorum. Siz be dersiniz? Şimdi 30+4 olduk aşağıya baskı bende de oluyor ani hareketlerde özellikle😟 mide yanması oluyordu özellikle hamur işi yiyince ekmek bunlara dikkat edince olmuyor çok Şükür çok fazla gaviscon içmek de iyi değil diye düşünüyorum 🤔 Allah cümlemize hayırlısı ile bebeğimize kavuşmayı nasip eder inşallah 🙏🏻