Nghndp canim bende 37+2 haftaligim benim gun icinde, bazen geceleri, bazen sabahlari hafif adet sancilarim oluyo ama ben normal diye dikkate almiyorum.. Ne nisan ne su hic bisey yok cunku.. Randevum 3 aralikta 🙄 Ama benim bebegim baya asagiya indi demisti gecen hafta bakalim ne olacak 🙄🙄 yaein randevuna gittikten sonra bilgilendirir misin beni de 😘