Duygu42 Arkadaşlar merhaba ben şuan 24+3 hamileyım salı Günü doktor randevum var şeker yüklemesi bu haftalar da yapılıyormuş ama ben korkuyorum hiç iyi şeyler duymadım çünkü bu konuyla ilgili . Yaptırmayan var mı aranızda yada benım gibi ikilemde kalan oldu mu ?
07052019 Duygu42 lütfen yaptırın. Gizli şekerin çok ciddi sonuçları olabiliyor. Doktorların bir bildiği var, göz göre göre kimseyi tehlikeye atmazlar.
Tugbaolgnn Duygu42 bende çok ikilimde kaldım ve yaptırmadım çünkğ tanıdığım iki kişide şeker kaldı annede ve bu bebektede kalıcı olabiliyormuş kendi doktorumda çok önermedi para için genelde doktorlar herşeyi yaptıyor ama bence yaptırma tabi sende eşinde yada ailede genetik bir şeker hastalığı yoksa yaptırma çünkğ çok iyi birşey olmadığını bende duydum bu yüzden yaptırmadım
Tugbaolgnn Duygu42 Duygu42 ve burda yazan çoğu insan kendinde şeker çıktığını söylemiş ama bu bebekte şeker olup olmadığına bakılan bişey bebekte şeker hastalığı varmı yokmu buna bakıyorlar annede değil yani
Esrayksl Duygu42 Ben ikilemde kaldım ve yaptırmadım canım 25+6 yım ama bende çok kötü şeyler duydum ve yaptırmadım
Filiz_ https://youtu.be/6qd9jg1MU2M 2 hamileliğimde de yaptırdım hiç bir zararını görmedim. Hatta ikinci hamileliğimde hiç belirtim yokken sekerim çıktı. Iyi ki yaptırmışım yoksa kim bilir haberim olmadan bebeğime zarar verecektim belkide 🤷🏻♀️
Bayanngamzeli Bence yaptırın çevremdekiler yaptirma hic gerek yok dediler ama ben doktorumu dinliyorum sadece en iyisini onlar bilir. Ben çok korkuyodum ama korkulacak bişey yokmuş açıkçası.
Deletedmom0079 Esrayksl hiç korkmayın benim ilk gebeliğim benide korkuttular ama yaptıkları tek şey kan alıyorlar üstüne şekerli bir içeçek içiyorsun aynı gazozun asitsiz halinsonra tekrar kan alıyorlar bu kadar tamamen zararsız bi şey☺️🙏
Guguk Esrayksl bende yaptırmayanlarla ilgili çok kötü şeyler duydum o yüzden yaptım diyim de yaptırıp korkuttuğunuz insanlar rahatlasın.
Emin_e Beni de cok korkutmuşlardı yok miden cok bulaniyo bayilacak gibi oluyorsun falan diyerek. Ilkinde hic bir sey olmadi zaten 50 mg di o yuksek cikince baska gun 100 mglik yapildi o gun sadece aclik beni zorladi bulanti,kusma hicbirini yasamadim... henuz sonuc almadim ben de pzt beklemem gerekecek... ama seker varsa ona gore beslenecegim tabi ki onemli görüyorum ben...
Nuuur Sağlık ocağında kanda açlık tokluk şekerinize ve trigliseride baktırın bu kadar basit. Şekeriniz varsa eğer şekerli bebeğe o yüklemeyi yapmak şifa getirmiyor birçok zarar doğuruyor aksine. Beslenme düzeni bir gebelikte zaten şart ve şeker her halukarda zehir. Tespit uğruna zehir içmeye gerek yok arkadaşlar kan tahlili ve düzenli beslenme tavsiyem
Guguk Nuuur maşallah Engin ama gerçek olmayan bilgileriniz beni benden aldı. Umarım size uyup kimse gebelik şekeri tespit edilemeden bebeğini kaybetmez. Büyük vebal valla açlık tokluk triglyceride heeee vay anam vay
ems1 Yaptır bence cnm , bende gebelik şekeri çıktı şuan Doğuma kadar diyet programı uygulanıyor , hem benim ciddi kilo almam engelleniyor hem kalıcı diyabet olmam , hemde bebeğimin kalıcı hasarlardan uzak kalması için kontroldeyim Doğuma kadar
Deletedmom0079 Duygu42 bende yaptırdım hiç bi zararı yok canım her duyduğuna inanma derim sadece kan alıp şekerli bir içeçek veriyorlar glikoz diye bebeğim için yaptırdım bi zararı yok☺️
AATozarr 07052019 O değilde ben diğer tartışma diye girdim anaaamm yine şeker yüklemesi 😂 Bıktım şekerden soğudum 😂