Bana 11+5 de erkek dedi çıkıntısını bile gösterdi bu hafta 16+3 de emin olamıyorum ama bu kız dedi ne yapacağımı şaşırdım tabi allah sağlık sıhhat verisinde emin olmadığın zaman bence söylememeleri lazım bazı doktorlar cok tuhaf gerçekten bakalım yarın ne dicek tekrar cinsiyet için dua edin kızlar gönlümde ki olsun hayırlısıyla 💛