Kızlar tam 11 haftalık hamileyim ve baya grip oldum. Sadece bir kez ateşim çıktığı için parol içtim yaklaşık 4 gündür bu şekilde grip grip devam ediyorum. Tek korkum bebişe bişey olması. Bu haftalarda grip olmak bebek açısından tehlike arz ediyomu gece gündüz kafamdan çıkmıyo bebeğe bişey olcak korkusuyla uyuyamıyorum bile 😔😔