Kizlar selamm cok heycanliyim sezaryan icin gunumuz kesinlesti 12 Aralik saat 10.30 da kavuşucaz insallah 20 gun kaldi deliriyorum stresten heycandann👶 şuan 36.haftadayim artik hafta da bir gel dedi doktorumuz kontrole bide dogumdan onceki hafta anestezi icin kan tahlili falan vericekmişiz.🙈 anestezi konusunda cok kararsizim hala kizlar napsam blmiyorum genel mi spinal mi cok korkuyorum bel bas agrisi cekmekten. Ama genelde de ayilmak zor oluyormuş falan agri cok oluyomuş diyorlar.. napsam ne etsem. Var mi benim gibi doguma az zamani kalan karar verebilmiş olaan