Merhaba anneler ben 12+4özelde doktorum kız gibi dedi ve bizde gördük 15+5devlete gittim bu doktor bu bebek kesin kız dedi arada kaldım allah biliyor hayırlı sağlıklı olsun ama virane kızım olsun çok istiyorum 2oğlum var.ve rüyamdada hep erkek bebek görüyorum ultrasonunda atıcam vizede bi yorum `yapın şimdiden teşekkürler 😊