17022020 Yenianneadayi2208 kesinlikle hepsiburada da öyle ben hiçbirşey almadım çünkü insanları resmen keriz yerine koyuyorlar 🤬 iki üründe gördüm bu olayı ve almadım
Deletedmom3 Mustela sampuan 19 liraydi ama emzik vs bakarken sömürmüşler 😂 ama suphelendim o kadar dusmesine sonra skt yakindir diye kendimi teselli ettim 🤪
Ebruas Deletedmom3 mustela şampuan tarih uzun süre istyorsanız dermoeczaneme bakın ben set olarak 235 e almıştım. Tarihi 2021
bimuallime gulkara Casual Cadillac Air Trona mükemmel bir araba canım tavsiye ederim. Ben arkadaşlarmdan görüp aldım 2500 tl di uzun zamandır 2000 oldu sonra 1650 ye düştü hepsiburadada hemen aldım😊
bimuallime Kbrkprl Ben de merak ediyorum. Kraft madrid ve kraft calipso 2 arasındayım. Ama madridi hiç bir mağazada açılmış halde görmedim. Merak ediyorum hangi marka öneriyor hanımlar
Bahar2 bimuallime Kraft kalipso ile north arasında kaldım bende odalar arası gezdirirken calipso ile sıkıntı yaşamış arkadaşım biraz daha küçük diye north aldım ben Şubat ayında nasip olursa kullanacağız 🍀
bimuallime Hepsiburadada bebek arabaları, çatlak kremleri, şampuanlar, göğüs pompası, gümüş kapak, biberon seti çok uygundu hanımlar hala varsa😊
gulkara niliyy quatroya bakamadım e bebekte cadillac gördüm o da bir alt ve bir üst modeli vardı. Alt model daha hafif geldi bana. Üst modeli ağırdı ve hantaldı . O yüzden quatrodan da emin olamadığım için ben sipariş vermedim. Travel alan çoğu kişi sonradan kabin tipi veya bastona geçiyor
Bahar2 HappyMom holmer kids park beşik visko yatağını takip ediyordum muhteşem cuma gelmeden 99 liraydı sonrasında 118 e çıkardılar dün 89 liraya aldım svava hamak bebek için 149 lira idi muhteşem cuma ile birlikte 110 liraya düşmüş çok fazla indirim olmasa da yine de daha uygun fiyatlara alınabiliyor
Gmzzz Baby&plus pusetli bebek arabası kullanan varmı ebebek markası? Ona göre alacam yardımcı olurmusunuz
Zisan14 Gmzzz geöen hafta aldık ama kullanmak nasip olmadı daha ama kullanan yakınlarım var baya memnunlar . Bende mağazada deneme amaçlı kullandım sürüşü çok hafif ve güzel 🥳
Aslan233667 Gmzzz bende ebebek’ten ekledim sepetime kendi sehrimdekine gittim baktim gayet güzeldi. Baby plus canyon marka 899 tl yaziyo. Fiyati ne indi ne çıktı 😀 is yerimin önünden o arabalarla geçen anneleri hep durdurup soruyorum memnun musunuz diye hepsi cok memnun olduğunu söyledi arabaya sığdığını söyledi. 1 tane anne memnun kalmamış arabamızın bagajına sığmadı dedi bebek arabası icin. Ama 10 kiside 1 kişi çıktı yani. Simdi nasip olursa ocak sonu doğumum. Oğlumuzu Küçük pusette gezdirmek nasip olmayacak fazla kış dolayısıyla ama yinede o arabadan almayı düşünüyoruz. Ebebekte ki bayanlada cok konuştuk zaten 1 yaşından sonra baston arabalara geçiş oluyor yine aynı paraya geliyor dedi. Gayet mantıklıydı. Baston alırım 300-400 tl arasida var daha uygunada var. Biraz uzun oldu ama yazı 🙈 Allah sağlıklı kucağınıza almak nasip etsin bütün annelere ♥️♥️♥️
Oooykuuu Hepsi burada indirimi erken başlattı o da ilk saat indirimli ürünler vardı sonra normal fiyatına döndü asıl indirim günü haftaya cuma marklar o gün indirim yapıyor özellikle magazalarda çok indirim oluyor çocuk kıyafetlerinde falan zaranın indirimi çok iyiydi geçen sene
Zisan14 Gmzzz uzun zamandır indirimde o canım bizde mağazadan 900 TL ye aldık yılbaşına kadar aynı fiyat olacağına söylediler sonradan yükselecekmiş
2kezanne Trendyolda sleepy 6numara 120 adet cırtlı bez 150 tlydi başta kendi sitesinde de o fiyat görünce almadim sonra bildirim geldi 145 olmuş bende indirimle 125 tl aldım 😍👏
Gmzzz Aslan233667 teşekkür ederim taz için ben dah 4. Aydayım ama renklerine bayıldım .. anlamadıgım nokta neden bastın alacaksınız? O zaten hem puset hem port bebe tarzı 2li satılmıyor mu?
Gmzzz Aslan233667 ebebek magazasında baktınız demi? Anneme şimdi bizim böyle bi markamız arabamız yok diyorlar
Aslan233667 Gmzzz 1-1.5 yaşından sonra binemiyor bebekler o bebek arabalarına boyları sığmıyor o yüzden baston arabaya geciyosunzu