Bsr66 Merhaba arkadslar.bebegimin kiyaftelrini yikayacagim 60°de 60 dk fazlami ilk kiyafetleri icin en dusuk 30 var ama 3 saat filan yikiyo onda yikasam cokmu fazla olur
Estur Bsr66 60 derece fazla gibi canım ama 3 saatte fazla bence 40 derecede 30 derecede uygun en fazla 1- 1 buçuk saat yıkansa yeterde artar bile.
Sonay Bsr66 60 çok fazla CNm mahvolur kıyafetler daha kullanmadan en iyi 30-40 derece ben öyle yaptım bazı renkli olanlarıda elimde yıkadım tenk vermesin diye zaten ütülenecek onlar 😊
Alperbaby Ben 30 derecede 30 dakikada yıkadım. Dalın sıvı deterjanla. Yumusatici filan kullanmadım. Biberonlari ni cam aldım. Kaynattım tencerenin içinde . Mikrobunu kırdım bence yeterli 😊 sizede tafsiye ederim. 💟
hkmtcnr zaten tozu gitsin diye yıkıyoruz oyuzden ben 30 derece de 30 dk olan gunluk yıkama programında yıkadım bence oyle yap 😄
Bsr66 hkmtcnr bende oyle yapmak istyorum aslinda 30 derece cok fazla saat yikiyo ben bu makinayi anlamadim😅😅😅
Kezu17 Bsr66 en kısa süre hangisi ise onda 30 da yıka bence. Ben 30 dakika 30 derecede yıkadım, sonuçta temiz zaten , 60 ta falan yıkarsan çekme ihtimali de var.