Guguk ben yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı yaptırmasaydım nerden bilicektim, anne karnındaki bebek ölümlerinin büyük sebeplerinden biriymiş bu . Sonra diyolar ki bu bebekler niye ölüyo, diyetisyen ve dahiliye kontrolünde diyet yapıyorum pirinç patates makarna beyaz ekmek tatlı yasak. Sabah akşam parmaktan şekerime bakıyorum. Full sağlıklı besleniyorum ve bebeğimin kilosu çok çok iyi, aksine ben kilo almıyorum ve sağlıklı bi hamilelik geçiriyorum. Herkes kafasına göre bişeye inanmış gidiyo, bende yaptırmasaydım o zaman çok mu hoşuma gidiyo sanki hamile halimle diyet yapmak canımın istediğini yiyememek. Büyük bi sorumluluk ama yapmak zorundayım bebeğim için. Doğru bulmayanlarada çıldırıyorum 🤦🏻♀️