Sevgili anne adaylari merhaba, su an son adet tarihine gore 6+3 haftasindayiz. Sali gunu yani tam 6.hafta doldugunda keseyi gorduk sukur, kucucuk ama. Henuz embriyoyu gorecek kadar degildi. Iki hafta sonra gel kalp atisi dinleyelim dedi doktor. Benim soyle bi sorunum var; gogus hassasiyetim bir kac gun once durdu, var ama ilk zamanlardaki kadar degil. Ve bulantim olmuyor. Sari ya da beyaz renk akintim oluyor arada. Kesinlikle kanama ya da pembelik yok. Ve gun icinde hafif sancim oluyor, 5.haftadayken gun icerisinde sancim anlik 6-7 kez olurken su an 4-5 kez ve daha kucuk sancilar olmaya basladi. Endisem bos gebelik olmasi, yani embriyonun gelismeyi durdurmus olmasindan korkuyorum. Bilgisi olan yardimci olabilir mi? Aydinlatir misiniz beni? Gereksiz kuruntu mu yapiyorum? 😶