Hamileliğimin başından beri az çok ağrım olurdu doktor rahim genişliyor normal dedi hep.
Şimdi 12+3 olduk çok şiddetli ağrım oluyor bir haftadır ve geçmiyor raporluyum evde bol bol yatıyorum raporumun bitmesine de daha 1 hafta var.
İlâç vermedi doktorumuz kontrol de 2 hafta sonra ne yapabilirim bu ağrı için benn