Merhaba 25 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı ve hiç bir sıkıntım yoktu fakat doktordan çıkıp avmde biraz dolaştıktan sonra göbek deliğimde ağrı hissetmeye başladım şimdi dokunamıyorum eğilip kalkamıyorum böyle bi ağrı hisseden oldumu neden olmuş olabilir sizce ?