Seymaert Selam kızlar. 39 haftadayım. Uzanınca sol kasığıma ağrı giriyor ağrıdan ziyada batma oluyor canımı acıtacak kadar. Salı günü muayenem var. Normal midir sizce tecrübeli annelerimiz var mı