ayseogndr eğer üşüttüysen sakın karnına falan koyma direk ayaklarına koy sıcak su torbasını.Ayaktan üşütünce hem karın hem kasık ağrısı hemdr gaz sancısı yapıyor bende.Ben düZenli gün içinde sıcak su torbası koyuyorum ayaklarıma rahat ediyorum.Denemende fayda var belki işe yarar.Rahim geliştiği için de ağrı çekiyor olabilirsin normal bunlr ama geçmezse sürekliliği olursa doktora görün derim