Cylna açlık çok normal toklukda cok öle abartılacak gibi değil ekmeği pirinç şeker meyve kesersen düzene girer benimde detaylıda suyum fazla cıkdı ama benim ztn insülin drencim vardi ama 30, haftadan sonra suyum normale döndü insülin kullanıyorum ama