yagmur2019 Nisaerdal genelde 20. Hafta itibariyle hissediliyor bende 21+4 deyim oğluşum kıpır kıpır☺️
Derderya Nisaerdal 20. Haftalarda basliyo pit pit atislarini videoya aliodum bnde simdi 35 olduk bi kasiyo kendini dirsegini kemigini karninin armut gibi olusunu gorebiliosun ☺
minikmelegim_ Ilk gebeligim 22 oluyoruz bu gece. 3 haftadir hissediyorum bayagi ama bugun cok fena. Videosunu cektim dusunun 😀
Mervesbaby Ben 17 gibi net hissetmeye başladım. Şimdi 28iz bildiğin geriniyor hıçkırıyor tekmeliyor esnşyor hepsini hissediyorum net bir şekilde ama em net 17-18den sonra başladım. Öncelerinde hissettiklerim sanki birşey kayıyormuş gibiydi.