FulyAtik Gulfem07 hayirlisi olsun, ben ilki 40.haftada dogdu diye 40i görürüz diye düsünüyorum dedim druma oda sanmiyorum dedi en fazla 3-4 haftam var sanirim dogum icin
FulyAtik Gulfem07 37yi görsek yeter küvezden korkuyorum isin acikcasi kızım 5 bucuk yasinda her dra gittigimde kardesim ne zaman gelecek diyor hastanede kalirsa cok üzülür ben ikiye bölünürsem psikolojik, sütüm falan azalir diye korkuyorum 😔
Gulfem07 ikizannesii saat başı olması normal miymis benim de oluyor ya daha 31+4 üz gitmedim bu kez hastaneye gidesim yok hiç
Amniyosentez Bende 34+2 deyim. Akşamları ayağa kalkıp oturamıyorum belim kopacak gibi oluyor tutunarak kalkıyorum zorla. Nefes alamıyorum. Çok ağırlaştım artık