seyda_44 Detaylı ultrasonda suyum fazla çıktı yani polihidroamnios ,benim gibi olan var mı,azalmaz mı bu yaaaa
mavipapatya seyda_44 Şekeri ve beyaz ekmeği vs 1 -2 aydır tüketmiyordum zaten. Şeker ve meyve yeme dedi. Sebze ye onun yerine. Günlük sadece 1 porsiyon meyve hakkın var dedi. Bir elma yersen portakal yeme dedi. Ekmek tüketmek istersen 1-2 dilim kepekli/cavdarlı/tahıllı tercih edebilirsin. Hazır meyvesuyu ve paketli yiyecek içeceklerden tuketme👍 Su iç süt iç. Kalsiyum ve protein ağırlıklı beslen
Deletedmom6 seyda_44 27. Haftada benim suyu fazlaydı sınırdaydı . Şekerim de yoktu. 31 de gittigimde kendiliğinden düzelmisti
mavipapatya Benimde suyum fazla. Bugün söyledi doktor. Detaylı da normal çıkmıştı. Şeker yüklemesinde de normaldi. Ama bugün bebegin gelişimi baya ilerde ve suyu çok fazla gizli şeker olabilir dedi 🤷♀️ 31 haftalık oldum ve normal doğum yapamayabilirsin dedi. 1 ay pehriz tutcam kontrole gidicem o zaman bakacak normal doğum olup olmayacağına 🤷♀️🙄
seyda_44 mavipapatya geçmiş olsun benim de yükleme sınırda gibi,inşallah düzelir sağ Salim gebelik geçiririz🤗
Aynurince Bende beyin sıvısından dolayı 3 tür detaylıya gidiyordum.. Bugün gittiğimde beyni normale dönmüştü çok şükür bu sefer de suyu fazla dedi.. Benim de şeker yüklemesinde normal çıkmıştı.. Korkuttu beni.. 3gün açlık tokluk şeker ölçümü yapcam bakalım sonuç ne olacak 31+4üm☹️☹️
mavipapatya Aynurince Valla fazla kafaya takmaya gerek yok diyorum bazende sıkıntı ediyorum. Ya eskiden annelerimiz anneannelerimiz nasıl yapıyormuş ultrason mu varmış ya diyorum. Bazende riske atmamak gerek diyorum. Rabbim yavrularımızı korusun sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 😍 31deyim bende
olidam62 Deletedmom6 darısı bna olur Insllh benimde suyum fazla 1 hafta once ayrintiliya girdim orda amino siwisi fazla ddi..siz naptnz bizede onersnz
olidam62 Deletedmom6 darısı bna olur Insllh benimde suyum fazla 1 hafta once ayrintiliya girdim orda amino siwisi fazla ddi..siz naptnz bizede onersnz
Degisken Suyum benimde fazlaydı.bebekde iki hafta önden gidiyordu. Şeker varmış bende ama ben hamileliğimde tatlı ve ekmek yiyemiyordum .daha doğrusu yemek yiyemiyordum o yüZden şeker sıkıntı olmamıştı benim için. 38+2 de suyum sızıntı şeklinde gelerek doğuma gittim. Ultrasonda hala 2 hafta önde ve hala suyum fazlaydı. Benim için bi sıkıntı olmadı yani. Bebek de 3500 kilo doğmuştu.
Deletedmom6 olidam62 Ben hiç bişey yapmadım desem . Doktorda bişey önermedi 1 ay sonra gittiğimde kendiliğinden düzelmişti
olidam62 Deletedmom6 hmm..sizin adiniza sewindim darisi bna we benim gbi olanlara insllh gusel gider bizler icnde Hersy..