Deletedmom6 Iyi akşamlar. 3 gündür gripim burun akıntısı hapşırma öksürme boğaz ağrısı ne derseniz var . Herşeyi de içtim akşama kdr sıcak şeyler içmekten artık şuan içim su oldu kusacam ya . Beynim patlicak gibi ya bu durumu geçirenler ne yaptınız da hemen geçti. Dayanamicak kdr kötüyüm şuan ya😟😟😟
Pinar_d Deletedmom6 mutlaka dr a gitmenizi tavsiye ederim ben doğumu erteledim grip yüzünden geçmiyor zencefil limon, ballı süt, ıhlamur fayda etmedi antibiyotik ile geçti 🙏🏻
Cgclskn Deletedmom6 Açıkcası benim uzun sürdü. Doktorum bana zencefilli ballı ıhlamur içmemi, Bol sıvı tüketmemi söyledi. Bunun dışında birde “ CISTUS ANTİVİRUS “ bu pastili kullandım. Kullandığım en iyi pastildi. Doktoruma danıştım oda sakınca görmedi. Ama ateşin çıkarsa acile gitmelisin demişti. Umarım sen de en kısa zaman da atlatırsın çok çok geçmiş olsun.
Mebos Deletedmom6 doktora git atlatamadıysan canım bende gribim 3 gündür portakal suyuna limon sıka sıka arada ıhlamur içe içe mandalina o bu derken anca atlattım diyebilirim bol bol c vitamini yapcak b işi yok gerekirse serum bağlat
Ozgul_Ahmet Deletedmom6 yakın zamanda bende sizin gibiydim ve 18 haftalıktım dolayısıyla ilaç içemiyordum doktorum zencefil bal limon ve ıhlamur tercih etti ama bir faydası olmadı şiddetli öksürüğüm vardı uyuyamayacak derecede urmu dut suyu içtim 2 güne geçti tavsiye ederim
Deletedmom6 Pinar_d Iste hastaneden nefret ediyorum . O yüzden hiç gitmiyorum . Şuan çök kötü ama evde bişeyler deniyip geçmesini bekliycem söylediğiniz şeylerin hepsini de içtim 😥
Deletedmom6 Cgclskn Hepsini içtim ya sanki gittikçe ilerliyor gibi açıkçası bişey yapmazlar ztn diye düşündüm o yüzden hastaneye gitmedim . Ateşim çıkmadı hiç çök şükür olursa beklemem giderim ama boğazım kötü artık beynime vurmaya başladı
Oznurcevik Boğaz ağrısı ımumax diye bir sprey yazdi hamile ve emziren anneler için ama devlet karşılamıyor benim öyle geçti
Deletedmom6 Oznurcevik Bitkisel çözümler olsa iyi olur ya pekte doktora gitmeyi düşünmüyorum çünkü. Gerçi herşeyi de içtim evde işe yaramadı ama .
Mervedurak Canım geçmiş olsun hiç kendine eziyet çektirme doktora git ki ilaçlar bi an önce seni rahatlatsın belki antibiyotik kullanımı gerekebilir ilaçlarla daha çabuk atlatırsın
Busraas Bende şimdi 2 tane mandalina yedim, doğal c vitamini almak lazım bol bol. Nefes alamıyorum mecbur otrivine kullanıyorum arada bende 😢
Deletedmom6 Mebos Çok zor durumda kalırsam doktora giderim. Nerdeyse 1 şenedir böyle kötü grip olmamıştım ondan bilincim düştü aniden olunca. Biraz c citamini alayım evde gerçi hergün yiyorym da bklm geçer belki
Mebos Deletedmom6 ılık duş almak iyi gelir yatağının başına soğan Kes koy nefes almanı sağlar geceleri portakal greyfurt sık limon sık iç ama limonu fazla tüketme genede geçmiş olsun canım
Deletedmom6 Mebos Duş aldım iyi gelmedi ama soğanı fln denicem gerçekten teşekkür ederim. Inslalah işe yarar
Minnak_ana Deletedmom6 dr gidin ama rahatlamdk için elma ıhlamur karanfil tarcın ve yas zencefil bi bardak için sıcak sıcak hem rahatlatır hemde geçirir insallah🌸
Deletedmom6 Minnak_ana Valla bi grip için hastaneye gitmek istemiyorum. Herşeyi içtim işe yaramadı ama tekrar tekrar içeyim hepsini belki işe yarar
Dera Deletedmom6 1 bardak ilik siya 1 yemek kasigi sirke koyup gunde 3,4 kez gargara yapiyorum. Burnumada ilik suda tuz eritip cekiyorum sumkuruyorum, gunde 3 kez. Gecmeye basliyo...baska bendz napcagimi sasirdim, bol su ve sabahlari 1 cay kasigi bal
Dera Deletedmom6 yok yok doktora sordum, hatta normal gargara yapamiycagimiz icin sirke yada tuzlu suyla yap dedi ama sirke hafif yakiyo 😁 bogazin aciliyo valla, cok yakacak olursa sirkeyi azalt.