Adetimin gecıkmesinin 3. Gunuydu ama adet olacakmış gıbı sancım vardı zaten evlendıkten sonra adetım 2-3 gün geç oluyordu sadece ağzımda böyle Demir tadı vardı ve aksamları çok erken uyuyordum sureklı uyumak ıstıyordum calıstıgım ıcın yorgunluktan derdim başka hiç bir belirti yoktu yınede test alıp yapıp dedım ve 2 cizgıyı gördüm hemen hastaneye gittim ve kan testi sonucunda 4 haftalık hamileydım ne mide bulantısı ne bas donmesi hiç biri yoktu sadece uyku istegı ve ağızda Demir tadı vardı İnanın hiç hamilemıyım diye dusunmedım çünkü sureklı denıyorduk olmuyordu dusunmemek daha iyisi sanırım :) insallah hamilesindir canım