Ozo34 AnneyimHamileyim hiç bir kanama yada lekelenme normal değildir benimde oldu şükür hamileliğim devam ediyor ama biz hemen dr gittik progestan iğne başladı ve asla yerimden kalkmadim
Senmerve AnneyimHamileyim alah korusun canim ama dusuk belirtisi olabilir benimde oyle olmustu dusuk tehlikem vsr diye 1 gece hastanede yatirdilar 16. Haftama kadsr hrp progestan kullandim ve yerimdende mecbur kalmadikca kalkmadim bi yrmek yemek icin birde ihtiyacimi gidermek icin kalktim
melikeyakisikli AnneyimHamileyim ben 7 haftaya kadar çamur gibi iki kere yaşadım doktorumu aradım hemen bana gel kontrol edeyim canım ama normal yerleşme kanaması olabilir kırmızı pembe olursa kork demişti ama genede içini rahatlatmak adına doktoruna git canım
Enna Kahverengi akıntım olmuştu doktorum banada o gün iğne yazdı bir kere iğne vuruldum hastane de sonra Progestan hapına başlamıştı bir süre kullandım telaş yapma cnm ama doktoruna git başlar belki sanada
Damla123- Havvaa25 genelde kanama durumunda alttan bakıyor benim de olmuştu 6. Haftamda ve alttan bakmıştı aktif kanama olup olmadığını anlamak için. O an zaten sadece bebeğin ve kendinin sağlığını düşündüğün için çok takmıyorsun alttan olup olmadığına
Mervee34 Mutlaka gtmelisin eger agrı eşlik etyosa dış gebelik de olablr yaşayan biri olrak agırdan alıp gec kaldığm için amelyat oldm
AnneyimHamileyim Kızlar birazdan hastaneye gidicem az önce aradım gelin kontrol ederiz dediler karnımın alt tarafı da ağrımaya başladı çünki inşallah önemli bişey yoktur dua edin kızlar ❤️
AnneyimHamileyim Inşallah ister istemez insan korkuyor ya kızlar rabbim kimseyi yavrusuyla sınamasın 🤲
SevdaTrkl AnneyimHamileyim Benimde akıntım olmuştu doktor yerleşme kanaması dedi zaten kahverengi kan eski kandır dedi. Kesede de bebekde de plasentada da sorun yok dedi. Ama yine de ilaç vermişti ve 3 gün dinlenmemi söylemişti.