Benimde o haftalarda çok oldu ne yaptıysam geçmedi doktorumla görüşmüştüm o da kan basıncının yükseldiğini özellikle sinüzit ve miğreni olan hamileleri daha çok etkileyip baş ağrısına sebep olduğu günde en fazla 3 tane parol içebileceğimi söylemişti tek parol bile yetmişti çok şükür şuan 16 haftalığız 2 haftadır yok baş ağrım