Basaaak
gebelikte genişleyen damarlardan dolayı tansiyonun düşük seyretmesi gerekir. 12/7bile olsa doktorlar daha dikkatli olurlar. Takibe alıyor, yüksek tansiyon riskinden dolayı.
Selinn92 canım ama bi kerelik yükselmiştir belki de. Stres yapmama çalış daha da tetiklemesin. Bol su içmeyi ihmal etme. Tuzu kes bu aralar ve korkmadan takip et kendini derim.