Rabiia41 normal doğumun öncesi zor sezeryanın sonrası ikisi de kolay değil. Duruma gore son haftalarda doktorunla anlaşarak sana hangisi daha iyi gelecekse onu seç. 4 gün sonra sezeryanım var bende korkudan ölüyorum şu anda 🤪 anne olmak kolay değil ama kesinlikle herşeye değer. Bebeğini kucağına alınca inan herşey unutmuyor. Aynı hisleri ikinci kez yaşayacağım için çok heyecanliyim 🥰