Beriii Merhaba ocak anneleri yarın 33 haftalık oluyoruz biz sizler ne durumdasınız hazırlıklar ne durumda ? Herşey yıkayıp ütülendi , ama çantam henüz hazır değil. Hastane çantalarını hazırladınız mı ? İç zıbınları kollu mu kolsuz mu koymalıyız fikirlerinize ihtiyacım var ? Sizler neler koydunuz çantalara yazalım birbirimize fikir olalım isterseniz🌸
Umutlubirkadin Beriii merhaba Canım 😊Bizde yarın 32 oluyoruz 🎉😂🙏 Hazırlıklara daha yeni başladım diyebilirim şimdilik 5 tane uzun kollu zıbın 3 tane alt üst takım ağız mendili falan aldım Nasipse 35.haftada yıkayıp ütüleyip çantayı hazırlamayı düşünüyorum 😊Kendim için sadece 2 tane gecelik aldım 😁 Hepimize sağlıkla kucağımiza almak nasip olur inşallah 🙏
Natlus Beriii ay bizde 32+5 iz bugun. Butun hazrliklarimiz btti dun tulden kese aldim yikadim bugun utuledim keselere yerletrip koymam lazm ama cok agirlik çöktü heralde yarin hazrlicam insallah🙈
Esrayagixemir1604_ Beriii bende 31+3 oldum herseyi aldım öyle duruyor daha yıkanıp utulenecek çanta hazırlanacak 🤭
Deletedmom6 Beriii 32+4 olduk. Kız ne çantası ben daha be beşik ne mobilya aldım. Elbiseleri yıkamadım ütülemedim bile 🙄😂 Ayy çök mu geç tembel kaldım sanırım 😂😂
Hazel_sertkaya Merhaba bende 32. haftamdayım bebek alışverişim bitti kendime gecelik alıcam sadece o kaldı ama yıkayıp ütülemeye başlamadım henüz. Bende ne koyacağımı bilmiyorum düşündükçe hem strese giriyorum hem heycanlanıyorum sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🏼
Kelebek3510 gurcem 30+3 haftaligim henüz birşey hazırlamadım hastane çantası icin erken diye düşündüm
Bayanmiyav Merhaba canım 34. Haftaya girmek üzereyim çantam hazır sayılır. Bebek için 2 tane 5li Bi tane 10lu hastane çıkışı 5li ağız mendili 10 adet bez Bi tane kalın battaniye yedek Çorap kısa kollu ve uzun kollu zıbın yelek patik emzik emzik kutusu ıslak mendil Kendim için 2 adet pijama takımı 1adet yedek pijama altı terlik havlu 2 adet atlet 2 3 adet iç çamaşırı 2 tane emzirme sütyeni 1 paket ped 1paket göğüs pedi hırka patik ve Çorap koydum şimdilik eksiklerim var gibi geliyor bende çanta postlarını dikkatle takip ediyorum fikir olsun sizlere diye paylaştım
Beriii Deletedmom6 yani çok geç sayılmaz ama vakitte azalıyor ağırlaşıyoruz, ufaktan değil hemen başlayın bence 😀
Linesarye Beriii 34 haftalk oldum bugun daha hicbiseyim hazr degil daha alınacak bi sürü şey var.. vakit varmış gibi geliyor bakalm 😀
Afra34 Beriii bizde yarın 34 haftalık oluyuruz nasipse bugün yıkadım çamaşırları mis gibi koktu oda🤗uzun da var kısa kollu da var kışa geliyor Ocak ayına uzun daha lazım olur sanırım yarın yada pazar günü de çantayı hazırlarım eksik kalmadı pek, hayırlısı ile Alalım kucağımza inşallah 🤲🏻 sağlıkla hepimiz💕😍❣️🌹
Deletedmom6 Linesarye Ciddi misin 😂😂 Hastane çıkışı alıcam oda yapicam anne yâni beşiği puset fln onlar kaldı. Ama yetiştirirmiyimki bilmiyorum🙄🙄
Linesarye Deletedmom6 oda şu anda yapamıyoruz malesef maddi durumlrdan dolayı.. ama anne yanı beşiği alıcam, bebek arabası, hastne çıkışı, battaniye, kendme lohusalk bişeyler almam lazm.. nasıl bir çantaya koymayı dusuniyorsuz bavul gibi mi, çanta gibi mi?