Selam arkadaşlar 3.5 ay önce erken Doğum yaptım sezeryanla oğlum iyi çok şükür düzeltilmişi 10 günlük erken Doğum yaptıgım için 40 erken çıktı şimdi 8 gündür adetim geçikti 2 kere adet oldum bi kere eşim korunmadı test yaptım evde 2 kere tek çıktı ama acaba hamilemiyim sizce böyle olan oldu mu