Naciyegormez Kızlar merhaba, 34+0 dayım bebek arabası alma vaktimiz geldi ama ben çok kararsız kaldım 🙈 Pierre cardin mavi alıp iade ettim bir yaşa kadar kullanım yazdığı için, rica etsem tavsiyede bulunabilir misiniz ilk gebeliğim biraz tecrübesiz olabilirim :)
arzu_glyprk Naciyegormez benimde ilk gelebiliğim AliExpressden alacağım baya hoşuma gitti fiyat olarak da iyi 🙏
DilekH Naciyegormez benimde ilk gebeliğim Bugaboo bee be QB bebek arabası aldık 2 adet aldım indirimleri değerlendirmek istedik
mervella Naciyegormez kiwi egg 6 in 1 travel sistem (4 yaşa kadar kullanılıyor) veya pierre cardin alias almayı düşünüyoruz
Ozgesn https://www.civilim.com/babycare-maxi-cift-yonlu-bebek-arabasi-hardal-bc50-syhgld?gclid=Cj0KCQiAq97uBRCwARIsADTziyZKYp725BEEDGTmuV7WgdxmZoadYeCwYunPnNsppS_eUHxUQ3GSfkYaAidCEALw_wcB Ben bundan düşünüyorum Doğumdan itibaren kullanılıyor hem büyük hem kullanışlı fiyatı da iyi ve yakından baktım cok konforlu❤️
Kbrkrt Elele ranger aldım şuan indirimde henüz bebeğim doğmadı ama kumaş , iskelet teker kalitesi falan çok iyi eşim kolay kolay bişey beğenmez gerçekten sürüşü falanda süper 👍 tavsiye ederim fiyatı da makul
Degisken Travel sistem almıştık. Bebe confort lolaa . Kucağımda bebek varken arabayı aç kapat merdivende kucakla otobüste kucakla ayrıca ağır..Of çok zordu . Gittim en ucuzundan baston puset almıştım da rahatladım.şimdiki aklım olsa tam yatan baston alırdım . Yada en hafif en küçük katlanan bi araç..