Merhaba . Etrafımda Yakacık çocuk ve Doğum hastanesinin cok iyi olduğunu duyuyorum bir kac komşum orda Doğum yapmış doktorlarını cok övüyorlar cok ilgililermis Doğumdan sonra memnuniyet anketi yaptırıyorlarmış bizi başkalarına da Önerin diyorlarmış . Ve en önemlisi normal Doğumu destekleyen deneyimli doktorlar . Ozel hastane en ufak bir seyi bahane edip sezeryana yönlendiriyor. Sanirim ben doğumumu bu hastanede yapicam. Özeller iyice ticarete döktü çünkü