Arkadaşlar merhaba. Bugün doktora gittim 6+1 im bebeğimin kesesi 5 haftalıkken görüldü 5 mm di bu hafta 15 mm ama kesenin içinde bebek görünmüyor kalp atışı duyulmuyor boş gebelik olabilir dedi doktorum 10 gün sonra gel bakalım yine görünmezse kürtaj yaparız dedi. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı bebeğini daha geç gören var mı cevaplarsanız çok sevinirim. 10 gün nasıl geçecek bilmiyorum😞